top of page

Vinyater (Diari de Verema III)


Tot just fa una setmana entrava la varietat de raïm blanc anomenada Vinyater. Com ja us hem anat explicant, és una varietat molt poc habitual en el nostre territori i molt més utilitzar-la per un Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu) on hi té tant protagonisme.

Novament, aquesta anyada produirem un Brut Nature que veurà la llum cap al Nadal de l'any següent però no patiu, per tots aquells que sou impacients us anunciem que en un parell de mesos el podreu trobar a moltes vinacoteques. Esperem que us agradi.

De moment, nosaltres seguim treballant al celler per tots vosaltres. Sembla que serà una verema complicada per temes meteorològics, pluja i altes temperatures no és bona companyia.

 

Apenas hace una semana entraba la variedad de uva blanca llamada Vinyater. Como ya os hemos ido contando, es una variedad muy poco habitual en nuestro territorio y mucho más utilizarla para un Brut Nature Vinyater (Vinyater y Macabeo) donde tiene tanto protagonismo. Nuevamente, esta añada produciremos un Brut Nature que verá la luz hacia la Navidad del año próximo pero no se preocupen, para todos aquellos que sois impacientes os anunciamos que en un par de meses lo podréis encontrar en muchas vinacotecas. Esperamos que os guste.

Nosotros seguimos trabajando duro en la bodega con la vendímia que, según los pronósticos meteorológicos, será compleja con la lluvia y las altas temperaturas.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page