top of page

Diari de Verema I - Chardonnay


A diferència de l'any passat, enguany la verema ha tornat a èpoques de normalitat que és, en el nostre cas, començar passada la Festa Major d'estiu. No només ha estat aquesta la diferència sinó que el bon treball anual a la vinya en visió ecològica ha fet millorar els volums, la qualitat i la sanitat de cada un dels gatims. El passat dia 21 d'agost vam iniciar l'entrada de raïm al celler amb el Chardonnay que ens servirà per començar el procés de vinificació del Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu).

Aquest any, pel moment, ens trobem amb una bona maduració i bon grau que, en provar el most, vam trobar l'aroma, el gust i l'acidesa que busquem en aquest vi blanc jove. Frescor però impactant és el que volem donar en aquest vi. De moment, anem bé.

Entre premsada i premsada cal coordinar més activitats com les fires on ens trobareu aquest cap de setmana. El Brut Nature Subirat (Macabeu, Xarelo, Parellada i Subirat Parent) en un còctel deliciós al Food&Fashion de Sant Carles de la Ràpita i la resta de productes els portarem a Alforja a la Fira del Patacó. Totes aquests activitats seran en dissabte per tal de poder fer visites enoturístiques tot el diumenge.

Estem convençuts i orientats a millorar-nos i superar-nos un any més, les ganes i la voluntat hi són.

 

A diferencia del año pasado, la vendimia ha vuelto a épocas de normalidad que es, en nuestro caso, empezar una vez pasada la Fiesta Mayor de verano. No sólo ha sido esta la diferencia sino que el buen trabajo anual en la viña en visión ecológica ha hecho mejorar los volúmenes, la calidad y la sanidad de cada uno de la uva. El pasado día 21 de agosto iniciamos la entrada de uva en la bodega con el Chardonnay que nos servirá para empezar el proceso de vinificación de Coordenades 41º17' (Chardonnay y Macabeo). Este año, por el momento, nos encontramos con una buena maduración y buen grado que, al probar el mosto, encontramos el aroma, el sabor y la acidez que buscamos en este vino blanco. Frescura pero impacto es lo que queremos dar en este vino y, de momento, vamos bien. Entre prensada y prensada hay que coordinar más actividades como las ferias donde nos encontrarás este fin de semana. El Brut Nature Subirat (Macabeo, Xarel·lo, Parellada y Subirat Parent) en un delicioso cóctel en el Food & Fashion de San Carlos de la Rápita y el resto de productos los llevaremos a Alforja en la Feria del Patacó. Todas estas actividades serán en sábado para poder hacer visitas enoturísticas el domingo. Estamos convencidos y orientados a mejorarnos y superarnos un año más, las ganas y la voluntad están presentes.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page