top of page

Brut Nature a la cava


Fa unes setmanes us explicàvem que ja teniem tot el vi llest per la comercialització que, per cert, està tenint molt bona acollida. Són vins més frescos i elegants que poden acompanyar-vos les llargues tardes que a poc a poc anirem guanyant amb la primavera i estiu.

Doncs bé, aquests últims dies hem estat dedicant els esforços al tiratge del Brut Nature tant el de Subirat com el de Vinyater. Ambdós, els podreu tastar passat uns 12 mesos ja que volem que facin un bon treball dins l'ampolla abans de sortir a la llum. Som conscients de la llarga espera que suposa però la prioritat nostra ha estat sempre les coses amb tranquil·litat i seny abans que les urgències. Però segur que les 3.000 ampolles valdran la pena.

Tot i això, com sabeu, des del mes de desembre tenim a la venta el Brut Nature Subirat (Macabeu, Xarel·lo, Parellada i Subirat Parent) i Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu) que van guanyant els paladars de molts de vosaltres.

Assumit els primers objectius de 2019, ja dibuixem el que serà el proper repte de Cellers Blanch: l'enoturisme. En les properes setmanes i qui sap si mesos, ens posarem a treballar sense descans en unes visites i maridatges molt més elaborades, a l'alçada dels grans experts que sou aquells que ens veniu a veure cada vegada amb major freqüència. Us seguirem informant.

 

Hace unas semanas os contábamos que ya teníamos todo el vino listo para la comercialización que, por cierto, está teniendo muy buena acogida. Son vinos más frescos y elegantes que pueden acompañaros las largas tardes que poco a poco iremos ganando con la primavera y verano. Pues bien, estos últimos días hemos estado dedicando los esfuerzos a la tirada del Brut Nature tanto el de Subirat como el de Vinyater. Ambos, los podrá degustar pasado unos 12 meses ya que queremos que hagan un buen trabajo dentro de la botella antes de salir a la luz. Somos conscientes de la larga espera que supone pero la prioridad nuestra ha sido siempre las cosas con tranquilidad y cordura antes de que las urgencias. Pero seguro que las 3.000 botellas valdrán la pena. Sin embargo, como sabéis, desde el mes de diciembre tenemos a la venta el Brut Nature Subirat (Macabeo, Xarel·lo, Parellada y Subirat Parent) y Brut Nature Vinayater (Vinyater y Macabeo) que van ganando los paladares de muchos de vosotros. Asumido los primeros objetivos de 2019, ya dibujamos lo que será el próximo reto de Cellers Blanch: el enoturismo. En las próximas semanas y quien sabe si meses, nos pondremos a trabajar sin descanso en unas visitas y maridajes mucho más elaboradas, a la altura de los grandes expertos que sois aquellos que nos ven a ver cada vez con mayor frecuencia. Os seguiremos informando.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page