top of page

Mercat amb DO


El passat dimecres vam passar-ho molt bé al Mercat Central de Tarragona amb els 12 acompanyants que van voler maridar els productes de la parada Albert Ribot. Aquest seria el millor resum que podriem fer, felicitat i alegria durant una mica més d'una hora.​

Pels que en voleu saber més, explicar-vos que és el segon any que participem en aquesta gran iniciativa de la DO Tarragona i el Mercat Central de Tarragona per tal d'apropar els vins del territori en altres dates que no siguin pròpiament la Fira que té al Maig o Juny de cada any. Es realitza un cicle de maridatges entre productes del Mercat Central amb Cellers de la DO Tarragona i en el nostre cas es va realitzar amb Albert Ribot, una autèntica passada el que ens van proposar.

Nosaltres vàrem presentar, en el petit comitè, el vi escumós Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu) per primera vegada. La presentació oficial serà el proper divendres a Barcelona (Vinateria Verol) i a Reus (Bodega La Parra) i el dissabte a Puigpelat, al nostre celler, mentre realitzem una jornada de portes obertes per recaptar fons per La Marató de TV3.

A més, es van poder provar els clàssics Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu), el Coordenades 1º19' (Merlot) i el Identitas (Subirat Parent en bota de castanyer). A més, es va poder gaudir d'una sorpresa que poquíssima gent ha pogut o podrà gaudir, de moment, que és el monovarietal de Vinyater abans de passar a fer-se el cupatge pel Brut Nature. Un experiment molt valorat i agraït per tots els assistents.

S'apropen dies de més activitat al celler per preparar-ho per visites, activitats i també preparar lots de Nadal per tots aquells que ens ho heu demanat. És un no parar del qual estem molt contents.

 

El mejor resumen que podríamos hacer de esta actividad: felicidad y alegría durante algo más de una hora. ¿Qué hicimos? El pasado miércoles pasamos muy bien en el Mercado Central de Tarragona con los 12 acompañantes que quisieron casar los productos de la parada Albert Ribot. Para los que queréis saber más, explicaros que es el segundo año que participamos en esta gran iniciativa de la DO Tarragona y el Mercado Central de Tarragona para acercar los vinos del territorio en otras fechas que no sean propiamente la Feria que tiene en Mayo o Junio ​​de cada año. Se realiza un ciclo de maridajes entre productos del Mercado Central con Bodegas de la DO Tarragona y en nuestro caso se realizó con Albert Ribot, una auténtica pasada lo que nos propusieron. Nosotros presentamos, en el pequeño comité, el vino espumoso Brut Nature Vinyater (Vinyatery Macabeo) por primera vez. La presentación oficial será el próximo viernes en Barcelona (Vinatería Verol) y en Reus (Bodega La Parra) y el sábado en Puigpelat, en nuestra bodega, mientras realizamos una jornada de puertas abiertas para recaudar fondos para La Marató de TV3. Además, se pudieron probar los clásicos Coordenadas 41º17' (Chardonnay y Macabeo), el Coordenadas 1º19' (Merlot) y el Identitas (Subirat Parent en barrica de castaño). Además, se pudo disfrutar de una sorpresa que poquísima gente ha podido o podrá disfrutar, de momento, que es el monovarietal de Vinyater antes de pasar a hacerse la mezcla por el Brut Nature. Un experimento muy valorado y agradecido por todos los asistentes. Se acercan días de más actividad en la bodega para prepararlo para visitas, actividades y también preparar lotes de Navidad para todos aquellos que nos lo solicita. Es un no parar del que estamos muy contentos.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page