top of page

Ull de llebre (Diari de Verema II)


El passat cap de setmana va ser el moment de veremar l'Ull de llebre que ens servirà pel nostre vi rosat Promesa (Ull de llebre i Merlot). Com es realitza una premsada conjunta amb el Merlot, la proporció necessària també es va entrar al celler.

Aquest any, la producció del terreny ha estat molt millor que els últims anys en qualitat gràcies al treball delicat que

s'ha fet a la vinya durant tot l'any. Per això el color, l'olor i el gust ja sigui en gra de raïm com en el most ens han sorprès molt positivament. Creiem que l'esforç de tot l'any donarà uns resultats espectaculars. Sabem que el Promesa 2017 ha tingut tanta bona acollida que ja no ens queda cap ampolla en el celler i per això us demanem paciència fins el moment òptim del vi d'aquesta verema 2018.

Aprofitem per anunciar, encara amb la boca petita, que estem preparant alguna sorpresa amb aquestes dues varietats. En sortirà un blanc? Un negre? Un escumós? Aviat us ho direm!

 

El pasado fin de semana fue el momento de vendimiar la Tempranillo que nos servirá para nuestro vino rosado Promesa (Tempranillo y Merlot). Cómo se realiza una prensada conjunta con el Merlot, la proporción necesaria también se entró. Este año, la producción ha sido mucho mejor que en los últimos años en calidad gracias al trabajo delicado que se ha hecho en el viñedo durante todo el año. Por eso el color, el olor y el sabor ya sea en el grano de uva como en el mosto nos han sorprendido muy positivamente. Creemos que el esfuerzo de todo el año dará unos resultados espectaculares. Sabemos que el Promesa 2017 ha tenido tanta buena acogida puesto que no nos queda ninguna botella en la bodega y por eso os pedimos paciencia hasta el momento óptimo del vino de esta vendimia 2018. Aprovechamos para anunciar, aunque con la boca pequeña, que estamos preparando alguna sorpresa con estas dos variedades. ¿Saldrá un blanco? ¿Un negro? ¿Un espumoso? !Pronto os lo diremos!

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page