top of page

Festa del Pataco - Alforja


En moltíssimes activitats on hem participat dins de l'Associació de Cellers Singulars hem tingut el plaer de gaudir del Pataco pel maridatge de la presentació, tast o fira que es feia. Aquest cop no ha estat el Pataco el que s'ha mogut fins on èrem nosaltres sinó que nosaltres ens hem plantat a la Festa del Pataco de l'Alforja. Això ha estat aquest dissabte passat juntament amb el Celler Mas del Botó que ens va convidar com a celler de manera individual.

Així doncs, el dissabte ens plantavem amb la posta de sol a l'Alforja. Tot preparat per iniciar la festa del Pataco on, també, hi havia altres opcions de maridatge com les tapes de formatge i altres plats típics. Tot era pensat, preparat i gestionat per les associacions de la zona. Un gran teixit associatiu amb molta empenta.

Durant 5 hores vam estar compartint amb tots els vilatans i els vinguts d'arreu els nostres vins on van gaudir durant el sopar del Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu) i del Promesa (Ull de llebre i Merlot) deixant, per l'estona del postre del Brut Nature Subirat (Macabeu, Xarelo, Parella i Subirat Parent) i del Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu). Al final, quasi 400 consumicions que va superar, de llarg, les expectatives.

La sensació va ser molt positiva ja no només pel volum de consumicions sinó per la situació de la festa. Joves i grans prenent el vi com una alternativa diferent d'una festa és quelcom interessant. Un camí que s'ha de recòrrer i recuperar ja que en territori de vi, aquest ha de ser un dels més importants.

Us deixem fotos impressionants d'aquella nit:

https://www.facebook.com/montserrat.vilellaolive/media_set?set=a.10216973958734103&type=3

 

En muchísimas actividades donde hemos participado dentro de la Asociación de Cellers Singulars hemos tenido el placer de disfrutar del Pataco para el maridaje de la presentación, degustación o feria que se hacía. Esta vez no ha sido el Pataco el que se ha movido hasta donde estábamos nosotros sino que nosotros nos hemos plantado en la Fiesta del Pataco del Alforja. Esto ha sido este sábado pasado junto con la Bodega Mas del Botó que nos invitó como bodega de manera individual. Así pues, el sábado nos plantábamos con la puesta de sol en Alforja. Todo preparado para iniciar la fiesta del Pataco donde también había otras opciones de maridaje como las tapas de queso y otros platos típicos. Todo era pensado, preparado y gestionado por las asociaciones de la zona. Un gran tejido asociativo con mucho empuje. Durante 5 horas estuvimos compartiendo con todos los aldeanos y los venidos de todo nuestros vinos donde disfrutaron durante la cena del Coordenadas 41º17' (Chardonnay y Macabeo) y del Promesa (Tempranillo y Merlot) dejando, por el rato del postre del Brut Nature Subirat (Macabeo, Xarel·lo, Parellada y Subirat Parent) y del Brut Nature Vinyater (Vinyater y Macabeo). Al final, casi 400 consumiciones que superó, de largo, las expectativas. La sensación fue muy positiva ya no sólo por el volumen de consumiciones sino por la situación de la fiesta. Jóvenes y mayores tomando el vino como una alternativa diferente de una fiesta es algo interesante. Un camino que se debe recorrer y recuperar ya que en territorio de vino, este debe ser uno de los más importantes.

Os dejamos con algunas fotos impresionantes de esa noche:

https://www.facebook.com/montserrat.vilellaolive/media_set?set=a.10216973958734103&type=3

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page