top of page

Música i vi


Cada vegada més s'intenta gaudir del vi com una experiència global. Compartim espai i temps amb elaboradors, amics i familiars en entorns que ens siguin propensos a captar cada un dels matisos que el vi ens pot aportar com potser a la vinya, envoltat d'admentllers, a la cava del celler o en locals amb música que et facin maridar cada un dels glops amb cada una de les notes.

Aquest és el cas del que va passar aquest dissabte al vespre a Vilanova i la Geltrú que, a més, es trobava en les activitats pròpies del carnaval. A la botiga 12 Do's, gestionda amb molt d'amor pel Sergi i el seu equip, ens vàrem trobar amb alguns cellers més per escoltar música de Naxtrum. Un autèntic espectacle de música, ritme i fusió que maridaven a la perfecció amb els vins. Cal dir, que la proximitat amb el públic final et permet percebre tot allò que la gent sent, experimenta i viu amb el teu Vi o Brut Nature.

Durant tot el vespre i nit es varen poder degustar els nostres Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu), el Coordenades 1º19' (Ull de llebre) i el Promesa (Ull de llebre i Merlot). A tota aquella gent amb la que vàrem poder parlar, només us podem agraïr la vostra atenció i sinceritat. Tanmateix, ens va agradar sentir frases com "ja tenia ganes de provar la nova anyada". És un comentari que ens omple d'energia per continuar endavant.

Aviat tindreu notícies de més esdeveniments on participarem per brindar per l'estona que passarem plegats.

 

Cada vez más se intenta disfrutar del vino como una experiencia global. Compartimos espacio y tiempo con elaboradores, amigos y familiares en entornos que nos sean propensos a captar cada uno de los matices que el vino nos puede aportar como hacerlo en el viñedo, en la cava de la bodega o en locales con música que te hagan casar cada uno de los tragos con cada una de las notas. Este es el caso de lo ocurrido este sábado por la noche en Vilanova y la Geltrú que, además, se encontraba en las actividades propias del carnaval. En la tienda 12 Do's, gestionda con mucho amor por Sergi y su equipo, nos encontramos con algunas bodegas más para escuchar música de Naxtrum. Un auténtico espectáculo de música, ritmo y fusión que maridaban a la perfección con los vinos. Hay que decir, que la proximidad con el público final te permite percibir todo lo que la gente siente, experimenta y vive con tu Vino o Brut Nature. Durante toda la noche y noche se pudieron degustar nuestros Coordenadas 41º17' (Chardonnay y Macabeo), el Coordenadas 1º19' (Tempranillo) y el Promesa (Tempranillo y Merlot). A toda esa gente con la que pudimos hablar, sólo podemos agradecer vuestra atención y sinceridad. Sin embargo, nos gustó oír frases como "ya tenía ganas de probar la nueva añada". Es un comentario que nos llena de energía para seguir adelante. Pronto tendréis noticias de más eventos donde participaremos para brindar por el tiempo que pasaremos juntos.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page