top of page

Tot el que ha passat durant el Covid

Ja han passat 4 mesos des de l'inici de la pandemia pel Covid-19 i el seu confinament. Aquesta aturada en el nostre dia a dia ens ha permès parar i redibuixar el nostre dia al celler. No sabem quina afectació tindrà aquesta aturada en la producció de l'any vinent, més encara, amb les malalties de la vinya que han fet tant mal aquest any. El que sí que tenim clar és cap on he de seguir: qualitat, proximitat i enoturisme.

Els vins de la verema d'aquest 2020 volem que facin un pas més en qualitat. En els últims anys ha estat així i una mostra ho són els diferents premis als vins ja sigui en el Vinari o en la Guia dels Vins Catalans. Però per això cal centrar-se en qualitat enlloc de quantitat.

Proximitat i enoturisme van lligades de la mà. Durant el període que hem estat tots tancats a casa hem activat les xarxes socials tot potenciants els videos en directe. Hem fet directes amb un gran seguiment per part vostre i per això us ho volem agraïr. Hem maridat el vi amb música, art, novela, sèries, còctels i un llarg etcètera. Al voltant de 10 hores de directe per apropar-nos a vosaltres.

Creiem que la fórmula ha estat l'adient doncs molts heu reactivat la voluntat de potenciar l'enoturisme al celler o a la vinya, sempre respectant les mesures de seguretat. Per tant, molt contents d'haver-vos retrobats a tots.

 

Ya han pasado 4 meses desde el inicio de la pandemia por Covid-19 y su confinamiento. Esta parada en nuestro día a día nos ha permitido parar y redibujar nuestro día en la bodega. No sabemos qué afectación tendrá esta parada en la producción del próximo año, más aún, con las enfermedades de la vid que han hecho tanto daño este año. Lo que sí tenemos claro es hacia dónde debo seguir: calidad, proximidad y enoturismo. Los vinos de la vendimia de este 2020 queremos que den un paso más en calidad. En los últimos años ha sido así y una muestra lo son los diferentes premios a los vinos ya sea en el Vinari o en la Guía de los Vinos Catalanes. Pero para ello hay que centrarse en calidad en lugar de cantidad. Proximidad y enoturismo van ligadas de la mano. Durante el período que hemos estado todos encerrados en casa hemos activado las redes sociales todo potenciants los videos en directo. Hemos hecho directos con un gran seguimiento por parte de vosotros y por eso os lo queremos agradecer. Hemos maridado el vino con música, arte, novela, series, cócteles y un largo etcétera. Alrededor de 10 horas de directo para acercarnos a vosotros. Creemos que la fórmula ha sido la adecuada pues muchos ha reactivado la voluntad de potenciar el enoturismo en la bodega o en la viña, siempre respetando las medidas de seguridad. Por lo tanto, muy contentos de haberos reencontrados a todos.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page