top of page

Tast a Jané Wine Store


El primer cap de setmana de febrer ens vam plantar al Jané Wine Store per presentar els nostres vins a tots els seus clients. Per nosaltres era un repte ja que obriem mercat a la seva zona i era essencial estar a l'alçada. No podem fer una altra cosa que afirmar que va ser un èxit rotund doncs, a mig tast vam haver d'anar a buscar més vi del previst per la pròpia botiga. Per tant, extremadament contents.

En aquesta ocasió, vàrem decidir fer presència amb els vins doncs és un mercat altament relacionat amb el vi, més que amb altres tipus de productes i no anavem desencaminats. Els vins joves van tenir molta sortida, Coordenades 41º17' i Promesa, entre el públic que buscava sorprendre's aquell cap de setmana. El Identitas (Subirat Parent) mai falla en les grans cites tot i que la sorpresa majúscula va ser el Sebastià (Merlot), persona que el tastava, persona que decidia comprar-ne una ampolla.

Tal va ser l'èxit que s'està parlant d'un nou tast un cop ens apropem a l'estiu per tal de fer una nova empenta a les compres vinculades al món del vi. En aquest cas, també hi seran present els vins escumosos ja que s'aproparan festes rellevants com la de Sant Joan.

 

El primer fin de semana de febrero nos plantamos en Jané Wine Store para presentar nuestros vinos a todos sus clientes. Para nosotros era todo un reto ya que abríamos mercado en su zona y era esencial estar a la altura. No podemos hacer otra cosa que afirmar que fue un éxito rotundo pues, a media cata tuvimos que ir a buscar más vino de lo previsto por la propia tienda. Por lo tanto, extremadamente contentos. En esta ocasión, decidimos hacer presencia con los vinos pues es un mercado altamente relacionado con el vino, más que con otros tipos de productos y no íbamos desencaminados. Los vinos jóvenes tuvieron mucha salida, Coordenadas 41º17' y Promesa, entre el público que buscaba sorprenderse aquel fin de semana. El Identitas (Subirat Parent) nunca falla en las grandes citas aunque la sorpresa mayúscula fue el Sebastià (Merlot), persona que lo cataba, persona que decidía comprar una botella. Tal fue el éxito que se está hablando de un nuevo cata una vez nos acercamos al verano para hacer un nuevo empuje a las compras vinculadas al mundo del vino. En este caso, también estarán presentes los vinos espumosos ya que acercarán fiestas relevantes como la de San Juan.


Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page