top of page

Fira Supervins


A finals de gener vam participar, per segona vegada a la Fira Supervins al Mercat de Sant Antoni (Barcelona). És una fira molt primarenca i molt lligada a les dates de Nadal, tot just uns dies després. Això fa que un es pensi que serà poc visitada però aquesta fira no, la Fira Supervins està sempre plena fins la bandera.



La diferència amb l'any passat van ser els productes que vam presentar. L'any passat, anavem curts dels vins i sort en teníem dels vins escumosos. En canvi, aquest any, amb els escumosos ja assegurats vam poder presentar en societat els dos vins negres que produïm: Coordenades 1º19' (Ull de llebre i Merlot) i el Sebastià (Merlot).


Per la nostra part, els resultats de la segona fira han estat molt millors que el primer any. Ja no parlem, només, de consumicions i vendes sinó també de la relació amb botiguers, restaurados, distribuïdors i clients finals. Ha estat una experiència genial on no hem parat d'obrir ampolles i brindar amb cada un dels que es van apropar al nostre stand.


A més, saber que part de la recaptació va per lluitar contra l'increment dels preus dels pisos (lloguer i venta) ens reconforta ja que, cal moure'ns per poder lluitar contra les desigualtats que ens envolten.


 

A finales de enero participamos, por segunda vez, en la Fira Supervins en el Mercado de Sant Antoni (Barcelona). Es una feria muy temprana y ligada a las fechas de Navidad, apenas unos días después. Esto hace que uno se piense que será poco visitada pero esta feria no, la Feria Supervins está siempre llena hasta la bandera.


La diferencia con el año pasado fueron los productos que presentamos. El año pasado, íbamos cortos con los vinos y suerte teníamos de los vinos espumosos. En cambio, este año, con los espumosos ya asegurados pudimos presentar en sociedad los dos vinos tintos que producimos: Coordenades 1º19' (Tempranillo y Merlot) y el Sebastià (Merlot).


Por nuestra parte, los resultados de la segunda feria han sido mucho mejores que el primer año. Ya no hablamos, sólo, de consumiciones y ventas sino también de la relación con comerciantes, restauradores, distribuidores y clientes finales. Ha sido una experiencia genial donde no hemos parado de abrir botellas y brindar con cada uno de los que se acercaron a nuestro stand.


Además, saber que parte de la recaudación es para luchar contra el incremento de los precios de los pisos (alquiler y venta) nos reconforta ya que, hay que movernos para poder luchar contra las desigualdades que nos rodean.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page