top of page

Winetour, Escaperoom i La Marató


El passat cap de setmana, just abans de les Festes de Nadal, vam tenir un cap de setmana amb el celler plè de gent.

Vam començar el dissabte el matí amb la ja habitual activitat per La Marató de TV3. Com cada any, obrim les portes del celler per fer un tast solidari amb tots aquells que vulguis participar i col·laborar amb la recapatació de fons en favor dels estudis científics per lluitar contra les malalties, aquests any les minoritàries. Com sempre, dins del marc de les actitvitats de Puigpelat que són tot un èxit.

Per la tarda es van anar encadenant les visites al celler i l'escape room. Una activitat que té poc menys de dos mesos de vida i ja és tot un èxit. A demanda dels participants, tant els que van resoldre tots els misteris com els que no, vam realitzar un petit tast i una visita guiada al celler. Una tarda molt maca.

Després de tot el dissabte amb activitats, descansar una mica i recuperar forces per diumenge que ens visitaven els estudiants del Màster Winetour de la Universitat Rovira Virgili. Mitjançant l'Associació Cellers Singulart de la que formem part, ens van visitar els alumnes del màster que provenen de més de 10 paísos diferents. Una prova de foc a visites internacionals que, segons ens comentaven, estem totalment preparats.

Si us pregunteu què farem fins a final d'any, la resposta és molt senzilla: Obrir les portes del celler a tots els que en volgueu visitar.

 

El pasado fin de semana, justo antes de Navidad, tuvimos un fin de semana con la bodega lleno de gente. Comenzamos el sábado por la mañana con la ya habitual actividad para La Marató de TV3. Como cada año, abrimos las puertas de la bodega para hacer una cata solidaria con todos aquellos que quieras participar y colaborar con la recapatación de fondos en favor de los estudios científicos para luchar contra las enfermedades, estos año, las minoritarias. Como siempre, dentro del marco de las actitvitats de Puigpelat que son todo un éxito. Por la tarde se fueron encadenando las visitas a la bodega y el escape room. Una actividad que tiene poco menos de dos meses de vida y ya es todo un éxito. A demanda de los participantes, tanto los que resolvieron todos los misterios como los que no, realizamos una pequeña muestra y una visita guiada a la bodega. Una tarde muy bonita. Después de todo el sábado con actividades, descansar un poco y recuperar fuerzas para el domingo que nos visitaban los estudiantes del Master Winetour de la Universidad Rovira Virgili. Mediante la Associació Cellers Singulars

de la que formamos parte, nos visitaron los alumnos del máster que provienen de más de 10 países diferentes. Una prueba de fuego a visitas internacionales que, según nos comentaban, estamos totalmente preparados. Si os preguntáis qué haremos hasta final de año, la respuesta es muy sencilla: Abrir las puertas de la bodega a todos los que en queráis visitar.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page