top of page

Quan ens conviden a ser maridatge


Al llarg d'aquest mes d'octubre ens han convidat a sortir del celler i participar en el maridatge de diverses activitats, molt diferents entre elles. Han estat un total de quatre activitats en aquest mes que s'han de sumar a les visites al celler i al nostre acabant d'estrenar "escape room".

A principis de mes vàrem viatjar fins a Mallorca per ser membres col·laboradors de la trobada que revisava la situació del turisme no només en aquesta illa sinó arreu de l'estat. Un esdeveniment on, en cada pausa per descansar, conversar i fer un petit mos, nosaltres aportavem el vi que un maridava tot. Una experiència molt bonica i més quan canvies de territori.

També, just a inici de mes, hem participat en una trobada i col·loqui sobre la suficiència energètica ja sigui per empreses com per particulars. Es va realitzar al vell mig de la ciutat de Barcelona, al Circulo Equestre, on vam compartir una estona molt bona amb els ponents. A més, algun consell sobre suficiència energètica pel celler ens han vingut molt i molt bé.

Tornant cap a casa, vam fer parada a Port Aventura - Ferrari Land gràcies als companys de Cellers Singulars aprofitant el Rally Catalunya Costa Daurada. En aquest cas, en el punt neuràlgic del Rally, participavem en una fira de productes locals del territori. L'ambient va ser molt especial, no només pel lloc, sinó per l'acollida de la gent del territori com els turistes arribats expressament per aquesta ocasió.

Per acabar el mes, carretera i manta direcció a Sant Celoni on els amics de "El Bocamoll" organitzaven una fira de productes locals. En aquest cas, vam poder donar a conèixer el Sebastià (Merlot) que tot just acaba de sortir al mercat, una boníssima prova de foc amb gran acceptació. Lògicament, els escumosos i vins tranquils també hi eren presents. Un bon cap de setmana en un lloc inmillorable.

 

A lo largo de este mes de octubre nos han invitado a salir de la bodega y participar en el maridaje de diversas actividades, muy diferentes entre ellas. Han sido un total de cuatro actividades en este mes que se han de sumar a las visitas a la bodega y en nuestro recién estrenado "escape room". A principios de mes viajamos hasta Mallorca para ser miembros colaboradores del encuentro que revisaba la situación del turismo no sólo en esta isla sino en todo el estado. Un evento donde, en cada pausa para descansar, conversar y hacer un pequeño bocado, nosotros aportábamos el vino para el perfecto maridaje. Una experiencia muy bonita y más cuando cambias de territorio. También, justo a inicio de mes, hemos participado en un encuentro y coloquio sobre la suficiencia energética para empresas y particulares. Se realizó en el centro de la ciudad de Barcelona, ​​en el Circulo Ecuestre, donde compartimos un rato muy buena con los ponentes. Además, algún consejo sobre suficiencia energética por la bodega nos han venido muy bien. Volviendo a casa, hicimos parada en Port Aventura - Ferrari Land gracias a los compañeros de Cellers Singulars aprovechando el Rally Cataluña Costa Dorada. En este caso, en el punto neurálgico del Rally, participábamos en una feria de productos locales del territorio. El ambiente fue muy especial, no sólo por el lugar, sino por la acogida de la gente del territorio como los turistas llegados expresamente para esta ocasión. Para terminar el mes, carretera y manta dirección a Sant Celoni donde los amigos de "El Bocamoll" organizaban una feria de productos locales. En este caso, pudimos dar a conocer el Sebastià (Merlot) que acaba de salir al mercado, una buenísima prueba de fuego con gran aceptación. Lógicamente, los espumosos y vinos tranquilos también estaban presentes. Un buen fin de semana en un lugar inmejorable.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page