top of page

Biblioteques amb DO


Entre mig de la verema és bo sortir de la rutina i rebre visites al celler o participar en esdeveniments tant bonics com els de dijous passat. En concret, i recomanats per la DO Tarragona, vam participar en el cicle de Biblioteques amb DO i, en concret, a la cloenda del cicle d’estiu d’ACCIONS EN POESIA amb un espectacle de poesia i vi. En aquest cas, a la Biblioteca de Vilaseca servint el nostre Coordenades 41`17`` (Chardonnay i Macabeu) al jardins de la biblioteca mentre es ponia el sol.

Al llarg del vespre i nit vam presenciar la presentació del llibre de l'artista del vi de la creadora vila-secana Gloria Gotor que porta per títol “Binomis” i gran posada en escena mitjançant piano i veu de l'espectacle poètic i musical “DO del vers al vi i viceversa” amb Albert Benzekry i Esteve Plantada. Tot això maridat amb bon menjar i vi.

A vegades, la bellesa està en la senzillesa. Aquest dijous així va ser: un jardí, una post de sol, poesia, menjar i vi. En ocasions no cal més.

Aprofitem per recordar que farem la Festa de la Verema el 28/09 per la tarda amb una experiència sensorial de la verema i el vi. Apunteu-vos enviant-nos un correu a info@cellersblanch.com

 

En medio de la vendimia es bueno salir de la rutina y recibir visitas a la bodega o participar en eventos tan bonitos como los del pasado jueves. En concreto, y recomendados por la DO Tarragona, participamos en el ciclo de Bibliotecas con DO y, en concreto, en la conclusión del ciclo de verano de ACCIONES EN POESÍA con un espectáculo de poesía y vino. En este caso, en la Biblioteca de Vilaseca sirviendo nuestro Coordenadas 41`17`` (Chardonnay y Macabeo) en jardines de la biblioteca mientras se ponía el sol. A lo largo de la tarde y noche presenciamos la presentación del libro del artista del vino de la creadora villa-secana Gloria Gotor que lleva por título "Binomis" y gran puesta en escena mediante piano y voz del espectáculo poético y musical " DO del verso al vino y viceversa "con Albert Benzekry y Esteve Plantada. Todo ello maridado con buena comida y vino. A veces, la belleza está en la sencillez. Este jueves así fue: un jardín, una tabla de sol, poesía, comida y vino. En ocasiones no hay más. Aprovechamos para recordar que haremos la Fiesta de la Vendimia el 28/09 por la tarde con una experiencia sensorial de la vendimia y el vino. Apúntese enviando un correo a info@cellersblanch.com

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page