top of page

Et porto el vi a casa?


Aquest cap de setmana hem apropat, gràcies a "Oh My Crep!", els nostres vins a Esplugues de Llobregat. Concretament, dissabte al vespre-nit es va organitzar una festa privada de celebració on el menjar i el vi eren els protagonistes. Us ho podeu imaginar, un sopar a la fresca amb música, menjar i vi (i no tanta calor) van ser els protagonistes convidats a una festa en plena nit d'estiu. Un autèntic èxit.

Cellers Blanch té aquesta proposta dins del seu ventall d'idees per un enoturisme diferent. Com haureu vist a la nostra pàgina web i en les publicacions a les xarxes, ens organitzem en quatre models d'activitats que, ni molt menys, són tancades sinó que es poden adaptar al moment, entorn o públic. Actualment, les propostes són una visita al celler, una ruta per les vinyes, un tast a domicili i l'enoturisme corporatiu.

El clàssic entre els clàssics és la visita al celler on durant una hora, aproximadament, fem un repàs a les tres generacions que han estat treballant al celler i com l'evolució familiar ha anat encaminant la història fins a on som ara. Cada racó del celler té un detall que ens permet comprendre on som ara i els productes, vins i escumosos, que actualment produïm.

Un pas més, mai millor dit, és la ruta per les vinyes que acaba al celler. Amb aquesta activitat volem posar en valor aspectes culturals de Puigpelat, la valentia de la pagesia, la necessitat d'un entorn cuidat i la força d'un col·lectiu per poder entendre el vi com un tot. Com és obvi, caminar té premi com és un tast a peu de vinya per acabar, a la frescor del celler, degustant les altres produccions que realitzem.

El tast a domicili té la voluntat d'apropar el celler a la casa del client final sense preocupacions. Com ha de ser, el que té la responsabilitat de conduir no pot gaudir de la mateixa manera d'un tast en un celler i per això venim fins a casa teva a fer el tast. A més, un entorn més proper genera una millor confiança per preguntar tots aquells dubtes sobre l'elaboració del vi que sempre s'havien quedat sense resposta.

Actualment, moltes empreses busquen activitats fóra dels estàndards pels seus treballadors i el món del vi té una porta oberta. Organitzem activitats quasi a mida per les empreses on es poden agrupar el que s'ha explicat fins ara però, també, un tast gourmet, un tast a cegues, etc. Cal trencar la rutina per netejar la ment i recuperar l'energia pel dia a dia laboral. Una autèntica experiència.

Tot això és el que podem oferir però no dubteu en preguntar, sempre ens trobarem entre les vostres idees i les nostres. Escriviu-nos a info@cellersblanch.com o a través de la nostra web www.cellersblanch.com/enoturisme, us estem esperant!

 

Este fin de semana, gracias a "Oh My Crep!", hemos llevado nuestros vinos a Esplugues de Llobregat. Concretamente, el sábado por la noche se organizó una fiesta privada de celebración donde la comida y el vino eran los protagonistas. Os lo podéis imaginar, una cena cuando el sol desaparece, con música, comida y vino (y sin tanto calor) fueron los protagonistas invitados a una fiesta en plena noche de verano. Un auténtico éxito. Cellers Blanch tiene esta propuesta dentro de su abanico de ideas para un enoturismo diferente. Como habréis visto en nuestra página web y en las publicaciones en las redes sociales, nos organizamos en cuatro modelos de actividades que, ni mucho menos son cerradas sino que se pueden adaptar al momento, entorno o público. Actualmente, las propuestas son una visita a la bodega, una ruta por los viñedos, una cata a domicilio y el enoturismo corporativo. El clásico entre los clásicos es la visita a la bodega donde durante una hora, aproximadamente, hacemos un repaso a las tres generaciones que han estado trabajando en la bodega y como la evolución familiar ha ido encaminando la historia hasta donde estamos ahora. Cada rincón de la bodega tiene un detalle que nos permite comprender dónde estamos ahora y los productos, vinos y espumosos, que actualmente producimos. Un paso más es, nunca mejor dicho, la ruta por los viñedos que termina en la bodega. Con esta actividad queremos poner en valor aspectos culturales de Puigpelat, la valentía del agricultor, la necesidad de un entorno cuidado y la fuerza de un colectivo para poder entender el vino como un todo. Como es obvio, caminar tiene premio como es una cata en medio del viñedo para acabar, en la frescura de la bodega, degustando las otras producciones que realizamos. La cata a domicilio tiene la voluntad de acercar la bodega en la casa del cliente final sin preocupaciones. Como debe ser, el que tiene la responsabilidad de conducir no puede disfrutar de la misma manera de una cata en una bodega y por eso venimos hasta tu casa a hacer la cata. Además, un entorno más cercano genera una mejor confianza para preguntar todas aquellas dudas sobre la elaboración del vino que siempre se habían quedado sin respuesta. Actualmente, muchas empresas buscan actividades fuera de los estándares por sus trabajadores y el mundo del vino tiene la puerta abierta. Organizamos actividades casi a medida para las empresas donde se pueden agrupar lo explicado hasta ahora pero, también, una cata gourmet, una cata a ciegas, etc. Hay que romper la rutina para despejar la mente y recuperar la energía para el día a día laboral. Una auténtica experiencia. Todo esto es lo que podemos ofrecer pero no dude en preguntar, siempre nos encontraremos entre sus ideas y las nuestras. Escríbanos a info@cellersblanch.com o a través de nuestra web www.cellersblanch.com/enoturismo, os estamos esperando!

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page