top of page

Fira DO Tarragona - 2019


El cap de setmana del 14 al 16 de juny vam poder gaudir, novament, de la Fira de la DO Tarragona. Aquest any era la nostra tercera participació a la Fira i els resultats van ser, novament, espectaculars per la nostra curta vida en aquesta nova etapa dins la DO Tarragona.

A més, aquest any es canviava la localització i deixavem la Rambla per la Plaça Corsini davant del Mercat Central de Tarragona. Els dubtes per la nova localització eren presents però abans d'arribar a la primera hora d'aquesta edició ja ens varem adonar de l'èxit que seria aquest 2019. És més, així ho indica també l'organització en el seu blog amb l'alt volum de tiquets que es van comprar al llarg dels tres dies de Fira: https://bit.ly/31FrRdL

Ben situats a la plaça només quedava esperar als visitants i aquests van ser molts. Vam viure situacions de tots tipus com aquells que venen recomanats per botigues de vins de la zona o bé, aquells que ens han tastat en un restaurant quan el somellier els recomanava algun dels nostres vins com el millor maridatge pel plat que havien escollit. Aquesta sensació, com us podeu imaginar, és molt positiva i reconfortant. També, òbviament, a tots els que repetien després de conèixer per primera vegada el nostre projecte. El que ja és un clàssic, del qual no ens cansem mai, és atendre a tots els restaurants i botigues que, quan tenen un petit descans, passen a saludar i compartir una bona esta amb nosaltres. Mostra de tot això és, per exemple, el detall que hem trobat per les xarxes d'aquell que ens va descobrir a través del Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu): https://bit.ly/2KXw8Dz

Aquest any, aprofitant el bon clima, va sortir sense parar quan es ponia el sol el Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu) i els dos escumosos Brut Nature Subirat (Macebeu, Xarel·lo, PArellada i Subirat Parent) així com el Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu). Encanvi, el Promesa (Ull de llebre i Merlot) i el Coordenades 1º19' (Ull de llebre) es van reservar per la sessió del matí i l'inici de la tarda.

Tres dies són molt llargs i el cansament ha anat pesant poc a poc però recomforta trobar-vos en algun moment i poder compartir el que fem i el que feu, tot brindant amb vi. Molt agraïts i molt contents, us esperem trobar ben aviat en un tast, fira o si ens voleu venir a visitar al celler us esperem amb els braços oberts (www.cellersblanch.com/enoturisme)

 

El fin de semana del 14 al 16 de junio pudimos disfrutar, nuevamente, de la Feria de la DO Tarragona. Este año era nuestra tercera participación y los resultados fueron, nuevamente, espectaculares por nuestra corta vida en esta nueva etapa dentro de la DO Tarragona. Además, este año se cambiaba la localización y dejábamos la Rambla por la Plaza Corsini frente al Mercado Central de Tarragona. Las dudas por la nueva localización estaban presentes pero antes de llegar a la primera hora de esta edición ya nos dimos cuenta del éxito que sería este 2019. Es más, así lo indica también la organización en su blog con el alto volumen de tickets que se compraron a lo largo de los tres días: https://bit.ly/31FrRdL Una vez situados en la plaza sólo quedaba esperar a los visitantes y estos fueron muchos. Vivimos situaciones de todo tipo como aquellos que vienen recomendados por tiendas de vinos de la zona o bien, aquellos que nos han probado en un restaurante cuando el somellier los recomendaba alguno de nuestros vinos como el mejor maridaje para el plato que habían escogido. Esta sensación, como se pueden imaginar, es muy positiva y reconfortante. También, obviamente, a todos los que repetían después de conocer por primera vez nuestro proyecto. Lo que ya es un clásico, del que no nos cansamos nunca, es atender a todos los restaurantes y tiendas que, cuando tienen un pequeño descanso, pasan a saludarnos para compartir un buen rato con nosotros. Muestra de todo ello es, por ejemplo, el detalle que hemos encontrado por las redes de aquel que nos descubrió a través del Brut Nature Vinyater (Vinyater y Macabeo): https://bit.ly/31FrRdL Este año, aprovechando el buen clima, cuando se puso el sol salió sin descanso el Coordenades 41º17' (Chardonnay y Macabeo) y los dos espumosos Brut Nature Subirat (Macebeo, Xarel·lo, Parellada y Subirat Parent) así como el Brut Nature Vinyater (Vinyater y Macabeo). En cambio, el Promesa (Tempranillo y Merlot) y el Coordenades 1º19' (Tempranillo) se reservaron para la sesión de la mañana y el inicio de la tarde. Tres días son muy largos y el cansancio ha ido pesando poco a poco pero reconforta encontrarse en algún momento y poder compartir lo que hacemos con todos vosotros mientras brindando. Muy agradecidos y muy contentos, esperamos encontraros pronto ya sea en una cata, feria o si nos queréis visitar a la bodega os esperaremos con los brazos abiertos (www.cellersblanch.com/enoturismo)

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page