top of page

Festival Rodautors


Aquest cap de setmana hem passat per Torrebesses (Lleida) on s'organitzava el Festival Itinerant Rodautors on cantautors de tot el país es van reunir per compartir les seves creacions amb tot el públic. Aquest festival, que es realitza en petites poblacions del territori, ha esta acompanyat d'activitats pels infants a través de contacontes i una Fira d'artesans de la zona on hem pogut degustar cervesa artesana, formatges, oli i mel.

Dissabte al matí, a l'hora del vermut, va iniciar-se amb un primer concert i la música no va parar fins ben entrada a la nit però, just abans d'acabar, es va obrir el micro-obert per tal que tots aquells que ho consideressin, s'animessin a cantar cançons pròpies o versions dels seus grups preferits. Diumenge, novament, concerts sense parar per tal de donar a conèixer el talent musical que hi ha i que, en ocasions, no arriba a tots els públics. En total, van ser més de 12 hores seguides de música.

Vam considerar que el millor que podíem maridar amb tots els artistes eren el Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu) i Coordenades 1º19' (Ull de llebre). Vins joves i frescos que acompanyaven cada una de les melodies, el clima i l'entorn ja que el festival es va realitzar en una antiga església en runes reconvertida en la plaça major del poble. Un bon festival, molt bona música i companyia.

Per més informació: https://www.instagram.com/rodautors/

 

Este fin de semana hemos pasado por Torrebesses (Lleida) donde se organizaba el Festival Itinerante Rodautors donde cantautores de todo el país se reunieron para compartir sus creaciones con todo el público. Este festival, que se realiza en pequeñas poblaciones del territorio, ha sido acompañado de actividades para los niños a través de cuentacuentos y una Feria de artesanos de la zona donde hemos podido degustar cerveza artesanal, quesos, aceite y miel. Sábado por la mañana, a la hora del vermut, se inició con un primer concierto y la música no paró hasta bien entrada la noche pero, justo antes de terminar, se abrió el micro-abierto para que todos aquellos que lo consideraran, se animaran a cantar canciones propias o versiones de sus grupos favoritos. Domingo, nuevamente, conciertos sin parar para dar a conocer el talento musical que hay y que, en ocasiones, no llega a todos los públicos. En total, fueron más de 12 horas seguidas de música. Consideramos que el mejor maridaje con todos los artistas eran el Coordenadas 41º17' (Chardonnay y Macabeo) y Coordenadas 1º19' (Tempranillo). Vinos jóvenes y frescos que acompañaban cada una de las melodías, el clima y el entorno ya que el festival se realizó en una antigua iglesia en ruinas reconvertida en la plaza mayor del pueblo. Un buen festival, muy buena música y compañía.

Para más información: https://www.instagram.com/rodautors/

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page