top of page

Music Valls va de Vins


Per segon any seguit vam passar el cap de setmana al Músic Valls va de Vins. Tres dies de maridatge de música i vins envoltats de moltíssimes persones amb ganes de conèixer, assaborir i gaudir de les diferents activitats a la Plaça del Pati de Valls.

El divendres va començar amb els dubtes de la pluja, recordem que l'any passat vam tenir un bon aiguat, però aquest cop va ser poca cosa. Una pluja testimonial va donar pas als concerts programats mentre les ampolles de vi i escumós anaven obrint-se. El dissabte la climatologia va canviar per sortir un sol de justícia que implorava un "vi fresquet" com demanava tothom que s'apropava a l'estand. Pel matí, van funcionar moltíssim els dos Brut Nature (Brut Nature Subirat i Brut Nature Vinyater) i el Coordenades 1º19' (Ull de llebre) per deixar pas a la tarda nit al Promesa (Ull de llebre i Merlot) i el Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu). Música i vi "a la fresca" és una combinació que mai falla. El diumenge al matí, amb uns concerts i activitats orientats als més petits va servir per poder intercanviar idees i opinions dels vins amb cada un dels que us vareu apropar al nostre estand.

Per la nostra part, agraïr a tots els assistents per aprovar-vos a parlar i preguntar pels nostres productes, per tastar-los i animar-vos a comprar el que més us agradava. Hem compartit molts moments aquestes tres dies que, esperem, poguem repetir l'any vinent.

Ah! Si no coneixeu aquest gran cap de setmana ja podeu posar-vos una nota d'avís a la vostra agenda ja que val molt la pena. No us ho podeu perdre!

 

Por segundo año consecutivo pasamos el fin de semana al Músic Valls de Vins. Tres días de maridaje de música y vinos rodeados de muchísimas personas con ganas de conocer, saborear y disfrutar de las diferentes actividades en la Plaza del Pati de Valls. El viernes comenzó con las dudas de la lluvia, recordemos que el año pasado tuvimos un buen temporal el sábado tarde, pero esta vez se quedó en anécdota. Una lluvia testimonial dio paso a los conciertos programados mientras las botellas de vino y espumoso iban abriéndose. El sábado la climatología cambió para salir un sol de justicia que imploraba un "vino fresquito" como pedían todos el que se acercaba al stand. Por la mañana, funcionaron muchísimo los dos Brut Nature (Brut Nature Subirat y Brut Nature Vinyater) y el Coordenadas 1º19' (Tempranillo) para dejar paso a la tarde noche en el Promesa (Tempranillo y Merlot) y el Coordenadas 41º17' (Chardonnay y Macabeo). Música y vino "al aire libre" es una combinación que nunca falla. El domingo por la mañana, con unos conciertos y actividades orientados a los más pequeños, sirvió para poder intercambiar ideas y opiniones de los vinos con cada uno de los que os hicisteis acercar a nuestro stand. Por nuestra parte, agradecer a todos los asistentes que se acercaron a hablar y preguntar por nuestros productos, para probarlos y animaros a comprar los que más os gustaban. Hemos compartido muchos momentos estos tres días que, esperemos, podamos repetir el próximo año. ¡Ah! Si no conocéis este gran fin de semana ya podéis poner una nota de aviso en vuestra agenda ya que vale mucho la pena. ¡Si no venís el próximo os arrepentiréis!

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page