top of page

Presentant el Brut Nature Vinyater


El passat cap de setmana, aprofitant un dissabte al matí ben asoleiat, ens vàrem plantar al vell mig del barri de Gràcia de Barcelona (Vinateria Idyllica) per fer la presentació en societat del nostre Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu) als clients més habituals així com els espontanis de la botiga. Aprofitnat l'ocasió, vàrem obrir algunes ampolles del monovarietat Identitas (Subirat Parent) per deixar a tastar varietats poc habituals en el mercat vinícola.

L'experiència va ser molt gratificant però a la vegada massa curta. En dues hores no ens va permetre atendre a tots i cada un com era necessari. Tot i això, el feedback ha estat molt positiu i això ens dóna força per seguir treballant en aquesta línia.

Poder treballar amb recursos tant especials com el Subirat Parent o el Vinyater és una aventatge però, alhora, una desaventatge. Des del nostre punt de vista el mercat del consumidor/a de vins està molt polaritzat. Segur que heu sentit la pregunta de "Ets de blanc o de negre?" o "Cava o escumós?". Aquesta situació és la mateixa quan parlem de varietats poc habituals en el mercat com és el nostre cas. Molts, accedeixen a deixar-se sorprendre mentre d'altres es queden en el tast d'allò que ja coneixen. Ambdues posicions ben respectables.

En qualsevol cas, seguim treballant i produint el millor que la vinya i el clima ens dóna any rera any per convèncer a tothom, amants i detractors.

 

El pasado fin de semana, aprovechando un sábado por la mañana bien soleado, nos plantamos en el centro del barrio de Gracia de Barcelona (Vinatería Idyllica) para hacer la presentación en sociedad de nuestro Brut Nature Vinayer

(Viñador y Macabeo) a los clientes más habituales así como los espontáneos de la tienda. Aprofitnat la ocasión, abrimos algunas botellas del monovarietat identidades (Subirat Parent) para dejar a probar variedades poco habituales en el mercado vinícola. La experiencia fue muy gratificante pero a la vez demasiado corta. En dos horas no nos permitió atender a todos y cada uno como era necesario. Sin embargo, el feedback ha sido muy positivo y eso nos da fuerza para seguir trabajando en esta línea. Poder trabajar con recursos tanto especiales como el Subirat Parent o el Viñador es una ventaja pero, al mismo tiempo, una desventaja. Desde nuestro punto de vista el mercado del consumidor / a de vinos está muy polarizado. Seguro que has oído la pregunta de "¿Eres de blanco o de negro?" o "Cava o espumoso?". Esta situación es la misma cuando hablamos de variedades poco habituales en el mercado como es nuestro caso. Muchos, acceden a dejarse sorprender mientras otros se quedan en la cata de lo que ya conocen. Ambas posiciones bien respetables. En cualquier caso, seguimos trabajando y produciendo lo mejor que la viña y el clima nos da año tras año para convencer a todo el mundo, amantes y detractores.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page