top of page

Supervins 2019


Aquest 2019 hem començat l'any de la millor manera possible. El passat 19 de gener vàrem participar en la Fira de Supervins que s'organitza desde fa anys a tocar del Mercat de Sant Antoni de Barcelona amb la voluntat de lluitar contra la gentrificació d'aquest barri i, en extensió, de la ciutat de Barcelona.

Durant 10 hores sense parar vàrem estar servint vi i Brut Nature, compartint el nostre projecte, agendant visites al celler i brindant amb moltíssimes persones. Per tal de fer palès l'èxit de la convocatòria, les previsions d'assistents va superar el previst ja que a mitja tarda ja s'havien esgotat tiquets i copes que l'organització va solucionar en pocs minuts. Un gran ambient acompanyat de molta música i bon menjar. Una autèntica festa.

La Fira la vam compartir amb nou cellers més que presentaven nous productes o noves anyades. En el nostre cas, l'interès era focalitzar la presentació del Brut Nature Subirat (Macabeu, Xarel·lo, Parellada i Subirat Parent) i el Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu). Estem molt contents de la rebuda del públic a aquests dos escumosos ja que moltes de les persones que le van tastar van repetir i acabar comprant alguna ampolla. A més, la presència habitual del Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu) i del Identitas (Subirat Parent) van arrodonir el tast dels assistents.

Moltíssima gent ens preguntava pel Promesa (Ull de llebre i Merlot) o pel Coordenades 1º19' que aquest 2019 sortirà sent un monovarietal d'Ull de llebre. A tothom els comentavem el mateix, l'espera valdrà la pena tot i que no queda res, en 10 dies els tornarem a tenir al mercat. Ja no queda res!

 

Este 2019 hemos empezado el año de la mejor manera posible. El pasado 19 de enero participamos en la Feria de Supervinos que se organiza desde hace años junto al Mercado de Sant Antoni de Barcelona con la voluntad de luchar contra la gentrificación de este barrio y, en extensión, de la ciudad de Barcelona . Casi 10 horas sin parar en las que se sirvió vino y Brut Nature, compartimos nuestro proyecto, agendamos visitas a la bodega y brindamos con muchísimas personas. Con el fin de hacer patente el éxito de la convocatoria, las previsiones de asistentes superó lo previsto ya que a media tarde ya se habían agotado los tickets y las copas que la organización solucionó en pocos minutos. Un gran ambiente acompañado de mucha música y buena comida. Una auténtica fiesta. La Feria la compartimos con nueve bodegas más que presentaban nuevos productos o nuevas añadas. En nuestro caso, el interés era focalizar la presentación del Brut Nature Subirat (Macabeo, Xarel·lo, Parellada y Subirat Parent) y el Brut Nature Vinyater (Vinyater y Macabeo). Estamos muy contentos de la recepción del público a estos dos espumosos ya que muchas de las personas que le probaron repitieron y terminaron comprando alguna botella. Además, la presencia habitual del Coordenadas 41º17' (Chardonnay y Macabeo) y del Identitas (Subirat Parent) redondearon la cata de los asistentes. Muchísima gente nos preguntaba por el Promesa (Tempranillo y Merlot) o por Coordenadas 1º19' que este 2019 saldrá siendo un monovarietal de Tempranillo. A todo el mundo los comentábamos lo mismo, la espera valdrá la pena aunque no queda nada, en 10 días volveremos a tener en el mercado. ¡Brindaremos juntos en breve

!

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page