top of page

V Jornada del Calçot


El passat dissabte vam trepitjar, novament, la Plaça del Pati de Valls per participar al tret de sortida de la temporada del Calçot. Aquest any ha estat molt especial aquesta Jornada per diversos motius. El primer d'ells és per l'homenatge a l'Àngel Solé (Restaurant Ca l'Àngel), gran cuiner de la nostra terra i una bellíssima persona.

La Jornada va començar amb un reconeixement a la feina de la Xef Ruscalleda per la transimissió dels productes locals i de proximitat. A posteriori, cada un dels cellers va poder presentar el seu vi mentre xefs de renom realitzaven un maridatge a base de calçot.

En el nostre cas, el xef Joël Castanyé del restaurante La Boscana (Lleida) va realitzar una Crema de Calçots boníssima. La va maridar amb el nostre Identitas (Subirat Parent fermentat en castanyer) mentre explicada aquells trucs que ens

permetran cuinar molt millor ja sigui el calçot o qualsevol crema. Segur que per qualsevol àpat de Nadal ens seran molt útils aquests consells.

La festa va continuar amb tots els presents que maridaven els vins que portavem amb les tapes que es realitzaven. De fet, en el nostre cas, va ser la primera prova del Brut Nature Vinyater (Vinyater i Macabeu) ja que el vàrem donar a provar amb força èxit entre els presents.

Per acabar, l'esperat homentage a l'Àngel Solé que va acabar, com no podia ser, amb dos pilars de les colles castelleres de Valls i un llarg i sentit apluadiment.

Estigueu atents a les nostres xarxes socials que s'apropa un mes de desembre molt carregat d'activitats. Us esperem a totes!

 

El pasado sábado pisamos, nuevamente, la Plaza del Pati de Valls para participar en el incio de temporada del Calçot. Este año ha sido muy especial esta Jornada por varios motivos. El primero de ellos es el homenaje al Àngel Solé (Restaurante Ca del Àngel), gran cocinero de nuestra tierra y una bellísima persona. La Jornada comenzó con un reconocimiento al trabajo de la Chef Ruscalleda por el duro trabajo en favor de los productos locales y de proximidad. A posteriori, cada una de las bodegas pudo presentar su vino mientras chefs de renombre realizaban un maridaje a base de calçot. En nuestro caso, el chef Joël Castanyé del Restaurante La Boscana (Lleida) realizó una Crema de Calçots buenísima. La maridó con nuestro Identitas (Subirat Parent fermentado en castaño) mientras explicada aquellos trucos que nos permitirán cocinar mucho mejor ya sea el calçot o cualquier crema. Seguro que para cualquier comida de Navidad nos serán muy útiles estos consejos. La fiesta continuó con todos los presentes que maridaban los vinos que llevábamos con las tapas que se realizaban. De hecho, en nuestro caso, fue la primera prueba del Brut Nature Vinyater (Vinyatery Macabeo) ya que el dimos a probar con bastante éxito entre los presentes. Por último, el esperado homenaje al Àngel Solé que terminó, como no podía ser, con dos pilares de los grupos castellers de Valls y un largo y sentido aplauso. Estad atentos a nuestras redes sociales que se acerca un mes de diciembre muy cargado de actividades. ¡Os esperamos!

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page