top of page

Vinyartia - Mostra artística


El passat divendres vàrem gaudir d'una activitat molt bonica i en un entorn privilegiat. Durant tot el cap de setmana es va realitzar la mostra artística a Vinyols i els Arcs anomenada Vinyartia. Entre totes les activitats, nosaltres vàrem poder participar d'un maridatge a 4 bandes molt singular.

Us heu d'imaginar una casa parial reformada amb un gust exquisit que, en la seva entrada disposava d'una gran sala per acollir unes 30 persones. Allà, tot ple de gent, vàrem maridar uns cançons cantades amb molta passió, unes lectures de poemes viscudes com si fossin pròpies, els nostres vins i un petit maridatge alimentari per acompanyar la vetallada.

En acabar, de manera informal parlavem entre els artistes i el públic i resultava complicat saber quin era el maridatge principal, la música acompanyava el vi, el vi a les lectures, el vi amb la música. Aquest esdeveniment, organitzat amb molta tendresa va fer de la nit del divendres una experiència molt recomanable. Us la recomanem amb la certesa que l'any vinent serà encara molt millor pels amants de la cultura.

Per la nostra part, encantats de compartir el Coordenades 41º17', el Coordenades 1º19' i el Identitas. Un petit gra de sorra en una nit cultural. Esperem poder tornar a participar-hi molt aviat deixant provar les noves produccions que estan en marxa al celler.

 

El pasado viernes disfrutamos de una actividad muy bonita y en un entorno privilegiado. Durante todo el fin de semana se realizó la muestra artística a Vinyols i els Arcs llamada Vinyartia. Entre todas las actividades, nosotros pudimos participar de un maridaje a 4 bandas muy singular. Debéis imaginaros una casa Parial reformada con un gusto exquisito que, en su entrada disponía de una gran sala para acoger unas 30 personas. Allí, todo lleno de gente, hicimos maridar unas canciones cantadas con mucha pasión, unas lecturas de poemas vividas como si fueran propias, nuestros vinos y un pequeño maridaje alimentario para acompañar la velada. Al terminar, de manera informal hablábamos entre los artistas y el público y resultaba complicado saber cuál era el maridaje principal, la música acompañaba el vino, el vino a las lecturas, el vino con la música. Este evento, organizado con mucha ternura, hizo de la noche del viernes una experiencia muy recomendable. Os la recomendamos con la certeza de que el próximo año será aún mucho mejor para los amantes de la cultura. Por nuestra parte, encantados de compartir el Coordenadas 41º17', el Coordenadas 1º19' y el Identitas. Un pequeño grano de arena en una noche cultural. Esperamos poder volver a participar muy pronto dejando probar las nuevas producciones que están en marcha en la bodega.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page