top of page

Cap de setmana llarg vol dir moltíssimes activitats!


Aquest cap de setmana ha estat un dels caps de setmana llargs que tenim durant l'any, tres dies festius que ens ajuden a apropar-nos més a vosaltres, els amants del vi. En aquest cas, hem aprofitat per dividir-nos i estar fent moltíssimes activitats.

El primer d'ells, gràcies a 'La Bodega de la Fira' que era un bonic i acollidor estand durant la Fira de Bandolers 2018 (12, 13 i 14 d’octubre) a la Plaça nova d'Alcover (Tarragona). En aquest cas, un grup molt maco han promocionat els vins de la zona a tots els participants de la fira. En el nostre cas, hem volgut donar a conèixer el Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu) durant aquests dies i, per l'estona en que hi èrem compartint l'espai, podem afirmar que va ser tot un èxit.

Però durant el cap de setmana, hem fet més coses. Bàsicament, hem obert les portes del celler a les diverses visites que hem tingut i de les quals hem quedat molt contents: bona gent, bona conversa i bon vi. Es pot demanar més?

Per acabar, tot i que ja ho explicarem en properes publicacions, aquesta setmana hem enllestit quatre baldufes que serviran per posar en punta els dos Brut Nature que tenim. Aproximadament, unes 400 ampolles de Brut Nature Subirat (Macabeu, Xarel·lo, Parellada i Subirat Parent) i unes 400 més del Brut Nature Vinyater (Macabeu i Vinyater).

Com veieu un cap de setmana amb moltíssimes activitats que ens han deixat ben cansats però contents. Envoltats de bona gent que gaudeix del món del vi i amb ganes de provar noves varietats. Molt agraïts a tots.

 

Este fin de semana ha sido uno de los fines de semana largos que tenemos durante el año, tres días festivos que nos ayudan a acercarnos más a vosotros, los amantes del vino. En este caso, hemos aprovechado para dividirnos y estar haciendo muchísimas actividades. La primera de ellas, gracias a 'La Bodega de la Fira' que era un bonito y acogedor stand durante la Fira de Bandolers 2018 (12, 13 y 14 de octubre) en la Plaça Nova de Alcover (Tarragona). En este caso, un bonito grupo han promocionado los vinos de la zona a todos los participantes de la feria. En nuestro caso, hemos querido dar a conocer el Coordenadas 41º17' (Chardonnay y Macabeo) durante estos días y, por el tiempo en que estábamos compartiendo el espacio, podemos afirmar que fue todo un éxito. Pero hemos hecho más cosas durante el fin de semana. Básicamente, hemos abierto las puertas de la bodega a las diversas visitas que hemos tenido y de las que hemos quedado muy contentos: buena gente, buena conversación y buen vino. ¿Se puede pedir más? Por último, aunque ya lo explicaremos en futuras publicaciones, esta semana hemos terminado de preparar los pupitres que servirán para poner en punta los dos Brut Nature que tenemos. Aproximadamente, unas 400 botellas de Brut Nature Subirat Parent (Macabeo, Xarel·lo, Parellada y Subirat Parent) y unas 400 más del Brut Nature Vinyater (Macabeo y Vinyater). Como veis un fin de semana con muchísimas actividades que nos han dejado bien cansados ​​pero contentos. Rodeados de buena gente que disfruta del mundo del vino y con ganas de probar nuevas variedades. Extremadamente agradecidos a todos.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page