top of page

Cellers Blanch col·labora amb Puigpelat


Els d'estius serveixen per descansar del dia a dia de la feina però també per aprofitar els dies en activitats esportives i de lleure. En el nostres cas, a Puigpelat, s'organitzen campionats de padel als quals col·laborem amb premis pels que arribin més lluny. Durant el mes de juliol i agost s'organitzaran moltíssims partits on cadascú haurà de demostrar les seves capacitats esportives. Si encara hi sou a temps, anoteu-vos a algun d'aquests campionats.

A més, ja us avisem per tal que ho anoteu a les vostres agendes. Durant la Festa Major de Puigpelat i, en concret, el dia 19/08/2018 obrirem les portes del celler en solidaritat amb els més desafavorits. Des de les 12:30h fins les 15:00h maridarem els nostres vins amb delicatèssens de la Pastisseria Núria per recaptar fons que s'entregaran a l'Ajuntament per tal de ser utilitzats cap als més necessitats del poble. [Cada consumició de vi + menjar tindrà un cost de 2.-€ a comprar el mateix dia al celler]. La nostra intenció és omplir el carrer de tots vosaltres per una bona causa.

Us deixem els enllaços del Pàdel Puigpelat (https://www.facebook.com/padelpuigpelat/) per si us animeu a apuntar-vos en algun torneig i de la Pastisseria Núria (https://www.facebook.com/pastisseria.nuria.3) per tal que se us obri la gana i us apunteu el dia 19/08.

 

Los veranos sirven para descansar del día a día del trabajo pero también para aprovechar los días con actividades deportivas y de ocio. En nuestro caso, en Puigpelat, se organizan campeonatos de padel los que colaboramos con premios para los que lleguen más lejos. Durante el mes de julio y agosto se organizarán muchísimos partidos donde cada uno deberá demostrar sus capacidades deportivas. Si aún está a tiempo, anótate a alguno de estos campeonatos. Además, ya os avisamos para que lo anotéis en vuestras agendas. Durante la Fiesta Mayor de Puigpelat y, en concreto, el día 19/08/2018 abriremos las puertas de la bodega en solidaridad con los más desfavorecidos. Desde las 12:30h hasta las 15:00h maridaremos nuestros vinos con delicatessens de la Pastelería Núria para recaudar fondos que se entregarán al Ayuntamiento para los más necesitados del pueblo. [Cada consumición de vino + comida tendrá un coste de 2.- € a comprar el mismo día en la bodega]. Nuestra intención es llenar la calle de todos vosotros por una buena causa.

Os dejamos los enlaces del Pádel Puigpelat (https://www.facebook.com/padelpuigpelat/) por si te animas a apuntaros en algún torneo y de la Pastelería Núria (https://www.facebook.com/pastisseria.nuria.3) para que se le abra el apetito y se apunte el día 19/08.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page