top of page

Presentació a Creixell


El passat dissabte vàrem anar fins a Creixell (Tarragonès) a presentar els vins d'enguany a L'Hortet de Creixell on podeu aconseguir els nostres productes. És un racó molt cuidat i dedicat als productes de proximitat i qualitat del nostre territori.

En mig de les Festes Majors, tant típiques en aquestes dates, es va realitzar un tast per un petit grup. L'ambient va ser ideal per poder explicar el nostre projecte i resoldre tots els dubtes que tots tenim en el món del vi: la importància de la terra i del clima, el treball de la bota en el vi, quins tipus de taps hi ha i la cultura del nostre territori respecte aquest tema i un llarg etcètera. A més, com no podia faltar, el maridatge va anar a càrrec de l'Hortet amb grans productes del nostre territori com embotits i formatge, una autèntica delícia.

En acabar, vàrem poder gaudir del correfoc, una altra gran tradició del nostre territori.

 

El pasado sábado fuimos hasta Creixell (Tarragonés) a presentar los vinos de este año en L'Hortet de Creixell donde se pueden conseguir nuestros productos. Es un rincón muy cuidado y dedicado a los productos de proximidad y calidad de nuestro territorio. En medio de las Fiestas Mayores, tan típicas en estas fechas, se realizó una cata para un pequeño grupo. El ambiente fue ideal para poder explicar nuestro proyecto y resolver todas las dudas que todos tenemos en el mundo del vino: la importancia del terreno y del clima, el trabajo de la barrica en el vino, qué tipos de tapones hay, la cultura de nuestro territorio respecto a este tema y un largo etcétera. Además, como no podía faltar, el maridaje fue a cargo del Hortet con grandes productos de nuestro territorio como embutidos

y queso, una auténtica delicia. Al terminar, pudimos disfrutar del correfoc, otra gran tradición de nuestro territorio.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page