top of page

Fira DO Tarragona


Un any més i ja és el segon que som presents a la Fira de la DO Tarragona. Aquest any ha estat el de consolidació doncs el resultat ha estat molt millor de l'esperat. Hem servit el triple de consumicions de l'any passat i s'han duplicat les ventes al públic final. Estem molt agraïts a tots els que vareu venir a parlar de tot i de res, a interessar-vos pel que fem i com ho fem i, sobretot, per la confiança en nosaltres, un petit celler.

Han estat tres dies molt intensos i calorosos en els que no hem parat. Divendres va ser el dia més tímid al que li calia una petita empenta que es va aconseguir amb la posta de sol. Moment en que el Promesa (Ull de llebre i Merlot) i el Coordenades 41º17' (Chardonnay i Macabeu) van agafar molta importància. Dissabte, en canvi, intens per molts motius. El primer i principal és que és sempre el dia fort però més ho va ser en realitzar el tast a Santa Teca amb els companys dels Cellers Singulars. Només el dissabte ja va suposar més consumicions que en tot l'any passat i això és gràcies a vosaltres, amants del vi que vareu demanar de nou, vins joves i frescos per l'estiu (Promesa i Coordenades 41º17') així com vins més complexes com el Identitas (Subirat Parent). Diumenge, bon ritme però més pausat que va finalitzar amb unes dues últimes hores intenses.

No podem negar el cansament però la felicitat és prou per compensar-ho. Ara ja cal treballar en les properes fires, properes visites enoturístiques i en la verema que ja està a tocar.

 

Un año más estamos presentes en la Fira de la DO Tarragona y ya es el segundo. Este año ha sido el de consolidación pues el resultado ha sido mucho mejor de lo esperado. Hemos servido el triple de consumiciones del año pasado y se han duplicado las ventas al público final. Estamos muy agradecidos a todos los que vinisteis a hablar de todo y de nada, a interesaros por lo que hacemos y cómo lo hacemos y, sobre todo, por la confianza en nosotros, una pequeña bodega. Han sido tres días muy intensos y calurosos en los que no hemos parado. El viernes fue el día más tímido que requería un pequeño empujón que se consiguió con la puesta de sol. Momento en que el Promesa (Tempranillo y Merlot) y el Coordenades 41º17' (Chardonnay y Macabeo) tomaron mucha importancia. El sábado, en cambio, intenso por muchos motivos. El primero y principal es que es siempre el día fuerte pero más lo fue en realizar la cata a Santa Teca con los compañeros de Cellers Singulars. Sólo el sábado ya supuso más consumiciones que en todo el año pasado y esto es gracias a vosotros, amantes del vino que hicisteis pedir de nuevo, vinos jóvenes y frescos para el verano (Promesa y Coordenades 41º17') así como vinos más complejas como el Identitas (Subirat Parent). Domingo, buen ritmo pero más pausado que finalizó con unas dos últimas horas intensas. No podemos negar el cansancio pero la felicidad es suficiente para compensarlo. Ahora ya hay que trabajar en las próximas ferias, próximas visitas enoturísticas y en la vendimia que ya está muy cerca.


Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page