top of page

La Primavera


Fa setmanes que hem començat la primavera i ja en comencem a notar l'expressió a la vinya mentre hi caminem. Després de la poda només ens queda esperar a la primera llàgrima en els sarments podats per certificar que un nou cicle viníciola ha començat. En el nostre cas, com sempre, el Chardonnay és el primer que es pronuncia seguit de cada una de les varietats.

Tot seguit, els primers brots que acabaran sent les primeres fulles. A partir d'aquí ens trobarem immersos a la recta final cap a la floració, el verolat i la maduració del raïm que estarà llest per la verema. Però per aquest punt, encara queda força.

De moment, ens conformem amb el creixement sà i fort de cada un dels ceps.

 

Hace ya semanas que empezó la primavera y ello se nota al pasear por el viñedo. Después de la poda, estamos a la espera de la primera lágrima para poder certificar que un nuevo ciclo vinícola ha empezado. En nuestro caso, como siempre, el Chardonnay es el primero en pronunciarse seguido de cada una de las variedades.

A continuación, aparecerán los primeros brotes que darán lugar a las hojas. Desde este punto, ya encararemos la recta final hacia la floración, el envero y la maduración de la uva para poder vendimiarla en el momento óptimo. Aunque, para ello, aún queda algunos meses.

De momento, nos conformamos con una buen crecimiento de las cepas.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page