top of page

JA TENIM ELS NOUS VINS!


Aquestes últimes setmanes han estat frenètiques. Hem embotellat moltíssimes ampolles que ja descansen al celler tot esperant ser transportades a vinoteques, restaurants, hotels i fires. Aproximadament, unes 5.000 ampolles s’han gestionat aquests dies distribuïdes en els diferents productes.

Pel que fa als vins, com sempre tenim el Coordenades 41’17 que aquest any agafa un punt de fruita mitjançant el cupatge de Chardonnay i Macabeu i el Coordenades 1’19 que segueix sent un monovarietal de Merlot però amb un pas per bota de roure. També, la nostra Promesa que té un petit canvi en la imatge però manté les varietats d’Ull de llebre i Merlot.

El monovarietal de Subirat Parent, el Identitas, ja reposa al celler després d’estar fermentant 3 mesos en una bota de castanyer i ara li correspon reposar durant uns 6 mesos dins l’ampolla per tal de guanyar cos, serenitat i una expressió en boca i nas molt més integrada.

Per últim, treballant amb la segona fermentació tenim els dos vins escumosos. En la línia de l’any passat hi ha el Blanch Escumós Brut Nature (Xarel·lo, Parellada, Macabeu i Subirat Parent) al que s’uneix un Vinyater Brut Nature (Vinyater) realitzat amb unes de les poques vinyes velles que queden al país.

Desitgem que us agradin.

 

YA TENEMOS LOS NUEVOS VINOS

Estas últimas semanas han sido frenéticas. Hemos embotellado muchísimo, cerca de 5.000 botellas que ya esperan en la bodega para ser trasladadas a vinotecas, restaurantes, hoteles y ferias.

Este año el Coordenades 41’17 nos conducirà a aromas y sabores más afrutados gracias al coupage de Chardonnay y Macabeo. Por otro lado, el Coordenades 1’19 se mantiene como monovarietal de Merlot aunque con un paso por barrica de roble. También, el Promesa que sólo sufre un cambio en la imagen ya que mantiene las proporciones de Tempranillo y Merlot.

El Identitas, monovarietal de Subirat Parent, ya reposa en la bodega después de fermentar durante 3 meses en la barrica de castaño. Ahora le corresponde pasar un mínimo de 6 meses en botella para afinar su cuerpo, encontrar serenidad e integrar su expresión en boca y nariz.

Para finalizar, también reposan los vinos escumosos en la bodega mientras realizan la segunda fermentación. En línea del año pasado el Blanch Escumós Brut Nature (Xarel·lo, Parellada, Macabeo y Subirat Parent) al que unimos, por primera vez, el Vinyater Brut Nature que nace de uno de los pocos viñedos que todavía tienen Vinyater en nuestro país.

Desamos que os gusten.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page