top of page

Mercats amb DO


Mercats amb DO

El passat 12 de gener vàrem participar en un acte molt interessant. Al Mercat de Santa Caterina hi ha una organització que prepara maridatges de vins amb productes frescos que es poden trobar al mercat. La primera activitat d’aquest 2018 va ser un repte enorme al haver de maridar 9 productes de l’Associació Cellers Singulars i el van superar amb escreix. De fet van haver d’ampliar places de la gran sol·licitud de participants.

Els maridatges van ser ben variats amb musclos,

anxoves, tàrtar, croquetes o dolços de xocolata. En el nostre cas, el Identitas (Subirat Parent) es va maridar amb un formatge gouda amb romaní. Un formatge molt interessant en boca que s’afinava amb el vi blanc envellit en bota de castanyer. Una combinació deliciosa que anotem per futures recomanacions.

L’experiència de la DO Santa Caterina (Mercats amb DO) va ser una autèntica troballa de sabors i aromes que s’ha de viure, almenys, algun cop a la vida. Per la nostra part, va ser una molt bona manera de començar aquest nou any.

Mercados con DO

El pasado 12 de enero participamos en un evento muy especial. En el Mercado de Santa Caterina se organizan maridajes de vinos con productos frescos que se pueden encontrar en los mercados. Esta primera actividad fue un reto enorme para ellos al tener que maridar 9 productos de l’Associació Cellers Singulars que superaron sin problemas. Es más, tuvieron que ampliar plazas frente la cantidad de solicitudes que tenían.

Los maridajes fueron variados, desde mejillones, anchoas, tártares, croquetas o dulces de chocolate. El Identitas (Subirat Parent) se maridó con un queso gouda con romero. Un queso interesante en boca que se afinó con el vino blanco al tener un breve paso por barrica de castaño. Una combinación magnífica que anotamos para futuras recomendaciones.

La experiencia de la DO Santa Caterina (Mercados con DO) fue un auténtico descubrimiento de sabores y aromas. Que se debe disfrutar, al menos, una vez en la vida. Por nuestra parte fuen una muy buena manera de empezar este año.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page