top of page

Presentacions abans de Nadal


Quan s’apropen dates de celebracions com les festes de Nadal i Cap d’Any, s’intensifiquen els esdeveniments empresarials i les presentacions dels vins.

En aquest cas, nosaltres n’hem tingut dos aquesta setmana.

El primer de tots va ser el divendres a la província de Tarragona i, en concret, a Salou. Era un esdeveniment de l’assessoria Parés i Aubia que organitza cada any pels seus clients i altres empreses del sector. Després d’un dia intens de conferències sobre economia i gestió d’empreses vitivinícoles, l’última hora es va orientar a un networking informal amb un vi per acompanyar. En aquest cas, nosaltres vàrem ser un dels quatre cellers convidats per l’ocasió.

El segon esdeveniment va ser la presentació dels vins als clients de Vinarres, una vinacoteca situada a Sants (Barcelona), molt aprop del mercat. Com era d’esperar, un dissabte al matí la gent aprofitava per realitzar la compra al mercat i passava a buscar el millor maridatge per l’àpat que tenien pensat realitzar en família. Van ser una mica més de dues hores on es van compartir matisos sobre cada un dels vins amb els clients i en el qual vàrem aprendre maridatge que no haguéssim imaginat.

Per aquesta setmana es divisen tres presentacions més, de nou repartides entre Barcelona i Tarragona.

 

Cuando se acercan fechas de celebraciones como ahora lo hace la Navidad y Fin de Año, se intensifican los eventos empresariales y presentaciones de los vinos.

Esta semana, nosotros, hemos realizado un par.

El primero de todos fue el viernes en Salou (Tarragona) en la convención anual de Parés i Aubia, una asesoría empresarial. Después de unas horas de interesantes conferencias sobre economía y la gestión empresarial vitivinícola, se realizó un networking informal maridado con una copa de vino. En esta ocasión, compartimos el evento con otras cuatro bodegas.

El segundo evento se realizó en Vinares, una vinacoteca cerca de Sants (Barcelona). Durante poco más de dos horas, dimos a conocer nuestros vinos a todos los clientes provenientes del mercado que, tras realizar la compra, buscaban el mejor vino para maridar con la comida que deseaban hacer en sus casas. Fue una gran experiencia al aprender nuevos y posibles maridajes.

Para esta semana que empieza ya tenemos tres nuevas presentaciones entre Barcelona y Tarragona..

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page