top of page

Verol Vinateria: 3r Aniversari


El passat 3 de novembre el Verol Vinateria (Barcelona) va celebrar el seu tercer aniversari envoltats d'amics i productors de vi.

Aquesta celebració girava entorn als Cellers Singulars, associació de la DO Tarragona de la qual formem part des de fa ja un any.

Gràcies a l'Associació, els petits productors de la DO Tarragona tenen una major repercusió i estar presents en aquest aniversari és un exemple d'això doncs el Verol ha confiat des del primer dia en petits productors que miment el que fan.

Per aquest motiu, no podiem faltar a la gran cita que va consistir en maridar un producte de cada celler singular amb un plat realitzat al restaurant Àpat de Barcelona, des d'un vermut a diferents blancs i negres per acabar-ho amb un vi dolç. Una autèntica delícia de sopar.

Feliç aniversari Verol!

 

El pasado 3 de noviembre, Verol Vinateria (Barcelona) celebró su tercer aniversario rodeado de amigos y productores de vino.

Esta celebración se focalizó en los Cellers Singulars de la DO Tarragona de la cual formamos parte desde hace un año. Gracias a esta asociación, los pequeños productores de la DO Tarragona tienen una mayor repercusión y, muestra de ello es estar presentes en el aniversario del Verol, vinacoteca que confió en nosotros desde el primer día.

Por este motivo, no podíamos no estar presentas en esta cita en la que se maridó un producto de cada bodega con una plato realizado por el restaurante Àpat de Barcelona. Se inició con un vermut, pasando por vinos blancos y tintos para finalizar en un vino dulce. Una auténtica delícia de cena.

Feliz aniversario Verol!.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page