top of page

Festa Major a Picamoixons (04-05-06 d’agost 2017)


Quan arriba l’agost, els pobles de Catalunya comencen a celebrar les seves festes majors. Picamoixons (Valls – Alt Camp) no n’és una excepció. Un munt d’activitats per tots els públics i, també, moltíssimes opcions per poder gaudir de bon menjar a la fresca. Al costat de la piscina i de l’escenari musical es van situar molts foodtrucks que podien maridar molt bé amb vi que aportàvem nosaltres i Estol Verd. Des de tapes variades de peix, fajitas o hamburgueses que encaixaven amb un vi fresc.

Durant el cap de setmana vam poder gaudir de la conversa de cada una de les persones que s’apropaven al stand per gaudir del vi. Tot això, amenitzat amb bona música i la posta de sol de cada un dels dies per fer l’entorn molt més idíl·lic. Una bona experiència molt a prop del celler que esperem poder repetir el proper any.

Ara, nosaltres ens centrem ja en la festa major de Puigpelat que es farà entre els dies 10 i 15 d’agost.

 

Cuando llega agosto, los pueblos de Cataluña empiezan a celebrar sus fiestas mayores. Picamoixons (Valls – Alt Camp) no es una excepción. Muchísimas actividades para todos los públicos y, también, muchas opciones para poder disfrutar de buena comida en las plazas y calles del pueblo. Entre la piscina y el escenario musical se situaron los foodtrucks que maridaban muy bien con el vino que aportábamos nosotros y Estol Verd. Desde tapas variadas de pescadito, fajitas o hamburguesas que encajaban con un buen vino fresco.

Durante el fin de semana pudimos aprovechar para hablar y conocer a todos aquellos que quisieron compartir una copa con nosotros. Todo, junto con buena música y la puesta de sol cada uno de los días de la fiesta mayor, un entorno muy idílico. Una buena experiencia muy cerca de nuestra bodega que esperamos poder repetir el próximo año.

Ahora, nos toca centrarnos en la fiesta mayor de Puigpelat que se realizará entre los próximos 10 y 15 de agosto.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page