top of page

Values & Wine (19/06/2017)


Values & Wine és una trobada de persones vinculades al món de l’empresa que es reuneixen, guiats per un tema en cada ocasió, per discutir sobre com es poden millorar les empreses i la gestió dels recursos.

En el cas del passat 19 de juny de 2017 es tractaven aspectes vinculats amb l’ecologia i els aliments mitjançant una experta en el camp de l’alimentació.

Tot seguit, vàrem presentar el nostre projecte com a bodeguers per tal donar cabuda a les noves empreses en aquesta re-valorització dels aliments. Un vi és, en essència, és l’expressió del raïm i aquest tema resulta molt rellevant. Com millor tractes la terra, millor raïm tindrem i millor producte final serà el vi.

En acabat, la millor de totes les parts. Vàrem compartir dues copes de vi durant força estona amb els presents mentre recordàvem l’exposat per l’experta i detallàvem l’inici del nostre projecte.

A més, alguns afortunats es van endur productes de Cellers Blanch gràcies al sorteig que va realitzar l’organització.

 

Values & Wine es un encuentro entre personas vinculadas al mundo empresarial que se reúnen, guiados por un tema en cada ocasión, para discutir sobre cómo se pueden mejorar las empresas y la gestión de sus recursos.

En este caso, el 19 de junio de 2017, se trataron temas vinculados con la ecología y los alimentos mediante una experta en el campo de la alimentación.

A continuación, presentamos nuestro proyecto como bodegueros para mostrar la importancia de las nuevas empresas en la re-valorización de los alimentos. El vino es, en esencia, la expresión de la uva y este tema resulta relevante. Cuanto mejor es el trato de la tierra, mejor uva se obtendrá y el producto final, el vino, será mucho mejor.Antes de finalizar, la mejora de todas las partes. Compartimos con todos los asistentes dos copas de vino mientras repasábamos las explicaciones de la experta a la vez que detallábamos nuestros inicios como empresa.

Además, algunos afortunados ganaron el concurso organizado con una botella de Cellers Blanch como premio.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page