top of page

Nou Tast a Domicili (10/06/2017)


El passat dia 10/06/2017 vam realitzar una nova sortida com a celler, un nou ‘Tast a domicili’.

Entre tota l’oferta enoturistica que oferim hi ha l’opció de realitzar un petit tast o maridatge per grups a domicili. En aquest cas, ens vàrem reunir a un restaurant en el que es realitzava la celebració i vàrem presentar dos vins que maridaven a la perfecció amb l’àpat: la paella.

Un grup de 30 persones disposats a conèixer el nostre projecte i detectar les aromes i sabors dels vins que presentàvem: el Coordenades 41’17 i el Promesa.

El primer d’ells, un vi blanc fresc resultat d’un cupatge de Macabeu i Subirat Parent d’aromes fresques i amb tons de fruita. Per altra banda un rosat d’Ull de llebre i Merlot, equilibrat i afruitat que a una bona temperatura et permet gaudir de cada matís que amaga el vi.

El resultat de l’experiència va ser molt positiva, no va quedar ni vi ni menjar. Senyal que el maridatge va donar els seus fruits. Tant és així que ja s’estan arreglant agendes per propers esdeveniments.

 

El pasado 10/06/2017 realizamos otra “Cata a domicilio”, una de las actividades enoturísticas que proponemos como bodega.

En esta ocasión, nos reunimos en el restaurante en que se realizaba la celebración y aprovechamos para presentar dos vinos que maridaban a la perfección con el menú: la paella.

El grupo, de 30 personas, estaba dispuesto a adentrarse en la historia de nuestro proyecto a la vez que intentaban detectar las aromes y los sabores que esconden los vinos presentados: Coordenades 41’17 y Promesa. El primero de ellos, un blanco joven resultado del coupaje de Macabeo y Subirat Parent muy aromático y afrutado. Por otro lado, el rosado mezcla de Tempranillo y Merlot, equilibrado y afrutado que permite conocer, poco a poco, los matices que esconde.

El resultado de la experiencia fue muy positiva, no quedo ni comida ni vino. Tal fue el nivel de satisfacción que ya se plantearon nuevas fechas para maridar, nuevos retos para nosotros.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page