top of page

Concert Born de Cançons (01/06/2017)


Al voltant de 200 persones es van aplegar el passat dijous 1 de juny al Born Centre Cultural.

Després d’una convocatòria fallida, durant el mes de maig, per malaltia d’una de les components, el grup Roba Estesa va fer vibrar el públic durant més d’una hora i mitja sense deixar descans.

L’ambient de festa major, les ganes de saltar, canta i ballar del públic només podien acabar amb un petit refrigeri a càrrec de Cellers Blanch i Adernats (ambdós de la DO Tarragona). Després d’un gran concert, poder gaudir d’una copa de vi amb tranquil·litat contemplant la història de la ciutat dins del recinte del Born va ser un bon fi de festa.

Agraïts al Born Centre Cultural i a l’INCAVI per promoure activitats que uneixen la cultura i tradicions del nostre país com és el “Born de Cançons”. Considerem que és una bona oportunitat per apropar a tot el públic, molt divers ahir, en els diferents àmbits del treball que es realitzen a la nostra zona.

Una molt bona experiència que segur repetirem coma Celler o públic.

 

Unas 200 personas, aproximadamente, se reunieron el pasado 1 de junio en el Born Centro Cultural de Barcelona.

Después de una convocatoria fallida en mayo, por enfermedad de una componente, el grupo Roba Estesa hizo vibrar al público sin descanso durante más de una hora y media.

El ambiente festivo sólo podía terminar con una copa de vino, fresquita i para combatir el calor, a cargo de Cellers Blanch y Adernats (ambos de la DO Tarragona). Fue un buen final de fiesta poder reposar del concierto en un ambiente idílico como es el Born, memoria de la historia de la ciudad.

Agradecer al Born Centre Cultural y a INCAVI por la iniciativa “Born de Cançons” que promueve el maridaje entre tradiciones de la zona. Consideramos que es una buena excusa para hacer coincidir el público, muy diverso ayer, en las distintas propuestas que se realizan en nuestra zona.

Sin duda, una buena experiencia que repetiremos ya sea como Bodega o como público.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page