top of page

Cellers Singulars al Palau Robert de Barcelona (10/04/2017)


Ahir 10 d’abril va ser un dia especial, després de molts mesos de treball i esforç, l’Associació Cellers Singulars de la DO Tarragona va fer la seva presentació al Palau Robert de Barcelona.

Cellers Blanch forma part de l’Associació des de fa mig any tot i que el projecte ja fa més temps que està en marxa.Com es comentava ahir a l’acte de presentació, que va ser conduit per Ruth Troyano i Sergi de Meià, som una “competència col·laboradora” en la que es vol donar veu a tots aquells petits cellers que fan una gran feina per la cultura i la gastronomia a través del vi.

En acabat l’acte protocol·lari, tot assistent va poder provar la feina de la vinya transformada en vi que cada un dels 9 cellers havia portat. Una bona eina per fer Associació i donar a conèixer el producte a vinacoteques i distribuïdors de tota la zona.

Un petit pas més per tots nosaltres que segur ens obrirà moltes portes en un futur pròxim.

 

Ayer 10 de Abril fue un día especial, después de muchos meses de trabajo y esfuerzo, la ‘Associació Cellers Singulars de la DO Tarragona” realizó su presentación en el Palau Robert de Barcelona.

Cellers Blanch forma parte de la asociación desde hace medio año aunque dicho proyecto hace tiempo que está en marcha.Como se comentó ayer en el acto de presentación, conducido por Ruth Troyano y Sergi de Meià, somos una “competencia colaboradora” en la que se quiere dar voz a todas aquellas pequeñas bodegas que realizan un gran trabajo para la cultura y gastronomía a través del vino.

Una vez finalizado el acto más protocolario, todos pudieron probar el trabajo realizado en el viñedo ahora transformado en vino. Fue un buen día para las 9 bodegas para darse a conocer a más vinacotecas y distribuidores de toda la zona.

Un pequeño paso para todos nosotras que seguro abrirá nuevos caminos en un futuro no muy lejano.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page