top of page

Primer calçotada amb Cellers Blanch al sac! (05/03/2017)


Este fin de semana no fue la primera calçotada de la temporada però sí la primera en la que nos acompañó el “Coordenades 1’19”, nuestro primer vino tinto realizado con Merlot de la zona de El Pla de Santa Maria.

Acompañó el calçot y la carne con mucha suavidad sin desmarcarse ni recargar toda la comida.

Todos terminamos muy contentos de su presencia en la mesa así que, desde hoy, hay que hacer muchos más maridajes con él.

También, este fin de semana sirvió para conocer con más profundidad los negocios de la zona de Puigpelat, hay mucha calidad en ellos y no pueden dejarse perder.

 

Aquest cap de setmana no va ser la primera calçotada de l’any però sí la primera acompanyada del Merlot 2016 de Cellers Blanch que hem anomenat “Coordenades 1’19”.

Un vi jove del Pla de Santa Maria que ha acompanyat molt bé tant els calçots com la carn, ha ajudat en aquesta àpat tant llarg sense desmarcar-se ni accentuar-se en excés.

Tots hem acabat molt contents que ens acompanyés a taula així que, a partir d’ara, cal maridar-lo molt més!

A més, hem aprofitat aquests dies per conèixer molt més tots i cada un dels negocis de la zona de Puigpelat, estan creixent molts negocis de gran qualitat, no els podem deixar perdre.

Entradas destacadas
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page